Články

Kdo kazí buzzwordy?

Kdo kazí buzzwordy?

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Nejsem lingvista a nebudu tady lamentovat nad tím, že se v korporacích a marketingu obecně mluví jazykem, kterému nikdo moc nerozumí, který ovšem zní vznešeně a odborně. Když jdete po podstatě těchto pojmů zjistíte, že se většinou jedná o velice zajímavé oblasti s ohromným potenciálem…

číst více
Co neubrzdíš, neukecáš aneb show me

Co neubrzdíš, neukecáš aneb show me

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Říká se, že marketing utrácí, co jiní vydělají, nebo že 50 % výdajů je vyhozených do vzduchu. Salesforce dává 53 % obratu zpátky do marketingu, Apple 7%. To jsou velké peníze…

číst více
Kolik peněz dát do marketingu?

Kolik peněz dát do marketingu?

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Pro peníze se podniká, jsou měrnou jednotkou, které všichni rozumí, všichni v nich umíme porovnávat, umíme odhalit úspěch nebo neúspěch.

číst více
Zákaznická péče v Čechách?

Zákaznická péče v Čechách?

Regina Sieber, Marketingový institut
Možná platí, že co Čech to muzikant, možná mají Češi zlaté ručičky, ale co určitě až na výjimky neumíme, je zákaznická péče. Na naši obhajobu nutno zmínit, že ji ani na druhou stranu nikde nevyžadujeme. Jako stádo stojíme fronty u dvou otevřených pokladen v hypermarketech, v drogeriích nám nevadí, že nás prodavačky nevidí, přehnaně se omlouváme, když je „obtěžujeme“ otázkou…

číst více
Obrázky taky můžou fungovat..

Obrázky taky můžou fungovat..

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Tentokrát jsme se na minikonferenci Marketingového institutu podívali na nejúspěšnější komunikační kampaně poslední doby – u nás i v zahraničí. Probrali jsme proč a jak zafungovaly, čím se měřil úspěch a jakou roli v nich hrály další vstupující strany jako napříklady agentury, kreativci, stratégové a výzkumníci.

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.