Články

Jak měřit zákaznickou zkušenost u koťátka, děťátka a sexu.

Jak měřit zákaznickou zkušenost u koťátka, děťátka a sexu.

Zdeněk Hašek, expert Marketingového institutu
Teď už víme, jak je zákaznická zkušenost důležitá a jak ji zlepšovat. Ale jak se říká – když neumíš měřit, tak nemůžeš řídit.
Podívejme se nejdříve na aktuální trendy. Známý marketingový guru Philip Kotler ve své nové knize Marketing 4.0 rozporuje to, že cesta zákazníka je lineární. Každý má víceméně svoji a tvarem připomíná spíše různě velké kruhy.

číst více

Preference zákazníka v číslech.

Irena Schöpp, IBM
Na téma zákazníka toho už bylo napsáno hodně a ještě určitě bude. Pojďme si ale kvantifikovat jeho preference a nalézt prostor, kam by se měli dnešní obchodníci soustředit a kde naleznou pověstný zlatý grál úspěchu.

číst více
Na Vánoce bude pod stromečkem hodně pláče.

Na Vánoce bude pod stromečkem hodně pláče.

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Obávám se, že letos nás čeká velmi bolavé období, plné stížností a nespokojeností kvůli dopravě. Všude se tvrdí, že nejsou lidi a teď uvidíme v přímém přenosu, co to znamená. On problém není jen v tom, že je těžké sehnat nějaké lidi, on je problém, že se nabírají i velmi nekvalitní lidé…

číst více
Customer experience – proč je důležitá a co vlastně zákazníci očekávají

Customer experience – proč je důležitá a co vlastně zákazníci očekávají

Zdeněk Hašek, expert Marketingového institutu
Zákazníci nakupují primárně kvůli samotnému produktu, pak kvůli značce a až potom zákaznickému servisu. Aspoň to tvrdí a také předem nemohou často vědět, jaký ten servis bude. Ale až se s ním setkají, tak může být zle – pokud mají špatnou zákaznickou zkušenost, tak 85% jich od značky odchází…

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.