Články

Jak se neutopit ve slevách

Jak se neutopit ve slevách

Tereza Kocurová, Marketingový institut
První akce Marketingového institutu v novém roce bylo setkání na téma: Jak se neutopit ve slevách. Podle výzkumů agentury IPSOS motivuje sleva k neplánovanému nákupu až 23% zákazníků. Jsou ale slevy to, co český zákazník chce?

číst více
Jak měřit zákaznickou zkušenost u koťátka, děťátka a sexu.

Jak měřit zákaznickou zkušenost u koťátka, děťátka a sexu.

Zdeněk Hašek, expert Marketingového institutu
Teď už víme, jak je zákaznická zkušenost důležitá a jak ji zlepšovat. Ale jak se říká – když neumíš měřit, tak nemůžeš řídit.
Podívejme se nejdříve na aktuální trendy. Známý marketingový guru Philip Kotler ve své nové knize Marketing 4.0 rozporuje to, že cesta zákazníka je lineární. Každý má víceméně svoji a tvarem připomíná spíše různě velké kruhy.

číst více

Preference zákazníka v číslech.

Irena Schöpp, IBM
Na téma zákazníka toho už bylo napsáno hodně a ještě určitě bude. Pojďme si ale kvantifikovat jeho preference a nalézt prostor, kam by se měli dnešní obchodníci soustředit a kde naleznou pověstný zlatý grál úspěchu.

číst více
Na Vánoce bude pod stromečkem hodně pláče.

Na Vánoce bude pod stromečkem hodně pláče.

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Obávám se, že letos nás čeká velmi bolavé období, plné stížností a nespokojeností kvůli dopravě. Všude se tvrdí, že nejsou lidi a teď uvidíme v přímém přenosu, co to znamená. On problém není jen v tom, že je těžké sehnat nějaké lidi, on je problém, že se nabírají i velmi nekvalitní lidé…

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.