Články

… aby tomu rozuměli finančáci i marketéři

… aby tomu rozuměli finančáci i marketéři

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Říká se, že marketing utrácí, co jiní vydělají, nebo že 50 % výdajů je vyhozených do vzduchu. Salesforce dává 53 % obratu zpátky do marketingu, Apple 7%. To jsou velké peníze…

číst více
Měření nesmyslů

Měření nesmyslů

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Neustále nepřestávám žasnout nad schizofrenií, která se v marketingu objevuje a projevuje. Na jedné straně se společnosti holedbají, jak chtějí vycházet vstříc svým zákazníkům, jak jim designují služby a chtějí je opečovávat, a na druhé straně – v reálném světě na ně kašlou…

číst více
K čemu jsou HR řeči?

K čemu jsou HR řeči?

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Poměrně často se v poslední době setkávám s otázkou – zda a jak komunikovat a zapojovat zaměstnance do toho, co řešíme s klienty a celkově ven z firmy. Zaráží mě, že se taková otázka vůbec otvírá, to je jako řešit, jestli mít v prodejně potravin cenovky. Každopádně pojďme se podívat na téma z pohledu čísel…

číst více
Mileniálové jako klienti

Mileniálové jako klienti

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Ukazuje se že základem úspěšné interakce s touto skupinou je dialog, otevřenost, zábava. To dokazují i případové studie, které jsme v poslední době institutech získali…

číst více
Mileniály nic nezajímá a jsou líní

Mileniály nic nezajímá a jsou líní

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Představujeme je několik základních a jasnými čísly popdpořených údajů, které jsme získali od společnosti Ipsos, která se této problematice také velmi detialně věnuje. Chcete vědět, jak to mají s médii, co je pro ně důležité a co naopak ne?

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.