Články

Co to proboha přineslo? Aneb jak počítáte přidanou hodnotu marketingu?
Tereza Kocurová, Marketingový institut
Tématem snídaně bylo sdílení zkušeností, problémů, „bolestí“ a případných jedinečných řešení v oblasti měřen ROI, rentability, podle definice: „produktivity investic, vloženého či dlouhodobě uloženého kapitálu“, Cílem bylo probrat, jaké jsou využívané nástroje, měkké i tvrdé ukazatele…

Teror obchodních zástupců
Tereza Kocurová, Marketingový institut
V květnu jsme se na minikonference Marketingového institutu podívali na svět obchodních zástupců. Jsou společnosti, které se snaží tlačit na své obchodníky, aby byli rychlejší, výkonnější, více pod kontrolou…

Natírání plotů z vás odpovědné firmy nedělá
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Společenská odpovědnost firem (CSR) je zajímavé téma. Polyká miliony a proměňuje je v „dobro“. Tu někde zaměstnanci natřou plot, jinde uspořádají sportovní den pro děti…

To nejinspirativnější z kuchyně Tchibo
Tereza Kocurová, Marketingový institut
Květnová snídaně Institutu interní komunikace byla opravdu unikátní. Za společnost Tchibo vystoupil Steffen Saemann…

Nešlo by to i jinak?
Tereza Kocurová, Marketingový institut
Aneb jinudy, ale dál v nabídce, přístupu i prodeji… Vítězný team by se neměl měnit, když něco funguje, tak na to nesahej. Na druhou stranu, kdo chvíli stál, víte, kde je… V další přehlídce inspirativních případových studií jsme se podívali do různých oblastí, trhů…