Články

Co to proboha přineslo? Aneb jak počítáte přidanou hodnotu marketingu?

Co to proboha přineslo? Aneb jak počítáte přidanou hodnotu marketingu?

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Tématem snídaně bylo sdílení zkušeností, problémů, „bolestí“ a případných jedinečných řešení v oblasti měřen ROI, rentability, podle definice: „produktivity investic, vloženého či dlouhodobě uloženého kapitálu“, Cílem bylo probrat, jaké jsou využívané nástroje, měkké i tvrdé ukazatele…

číst více
Co to proboha přineslo? Aneb jak počítáte přidanou hodnotu marketingu?

Teror obchodních zástupců

Tereza Kocurová, Marketingový institut
V květnu jsme se na minikonference Marketingového institutu podívali na svět obchodních zástupců. Jsou společnosti, které se snaží tlačit na své obchodníky, aby byli rychlejší, výkonnější, více pod kontrolou…

číst více
Natírání plotů z vás odpovědné firmy nedělá

Natírání plotů z vás odpovědné firmy nedělá

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Společenská odpovědnost firem (CSR) je zajímavé téma. Polyká miliony a proměňuje je v „dobro“. Tu někde zaměstnanci natřou plot, jinde uspořádají sportovní den pro děti…

číst více
Co to proboha přineslo? Aneb jak počítáte přidanou hodnotu marketingu?

Nešlo by to i jinak?

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Aneb jinudy, ale dál v nabídce, přístupu i prodeji… Vítězný team by se neměl měnit, když něco funguje, tak na to nesahej. Na druhou stranu, kdo chvíli stál, víte, kde je… V další přehlídce inspirativních případových studií jsme se podívali do různých oblastí, trhů…

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.