Články

Kolik peněz dát do marketingu?

Kolik peněz dát do marketingu?

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Pro peníze se podniká, jsou měrnou jednotkou, které všichni rozumí, všichni v nich umíme porovnávat, umíme odhalit úspěch nebo neúspěch.

číst více
Zákaznická péče v Čechách?

Zákaznická péče v Čechách?

Regina Sieber, Marketingový institut
Možná platí, že co Čech to muzikant, možná mají Češi zlaté ručičky, ale co určitě až na výjimky neumíme, je zákaznická péče. Na naši obhajobu nutno zmínit, že ji ani na druhou stranu nikde nevyžadujeme. Jako stádo stojíme fronty u dvou otevřených pokladen v hypermarketech, v drogeriích nám nevadí, že nás prodavačky nevidí, přehnaně se omlouváme, když je „obtěžujeme“ otázkou…

číst více
Obrázky taky můžou fungovat..

Obrázky taky můžou fungovat..

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Tentokrát jsme se na minikonferenci Marketingového institutu podívali na nejúspěšnější komunikační kampaně poslední doby – u nás i v zahraničí. Probrali jsme proč a jak zafungovaly, čím se měřil úspěch a jakou roli v nich hrály další vstupující strany jako napříklady agentury, kreativci, stratégové a výzkumníci.

číst více
Plat Vás v práci neudrží

Plat Vás v práci neudrží

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Kdejaká firma dnes šermuje s tím, že musí zlepšit svůj Employer brand, tedy zjednodušeně – jak firmu vnímají sami zaměstnanci…

číst více
Jak se neutopit ve slevách

Jak se neutopit ve slevách

Tereza Kocurová, Marketingový institut
První akce Marketingového institutu v novém roce bylo setkání na téma: Jak se neutopit ve slevách. Podle výzkumů agentury IPSOS motivuje sleva k neplánovanému nákupu až 23% zákazníků. Jsou ale slevy to, co český zákazník chce?

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.