Články

Minikonference – A proč to vlastně děláte? Aneb no bullshit – show me the money!
Tomáš Poucha
V marketingu se řeší řada zajímavých, mnohdy vznešených a krásných témat, ale co z nich? Neděláme nááááhodou něco zbytečně? Nejsou náááhodou nějaké aktivity v ročních plánech jen proto, že se dělají dlouho a nikdo se vlastně neptá, co přináší, a jestli není načase to změnit, přenastavit, zpochybnit?
Tisková zpráva IPSOS: Češi sponzoring firem vítají, nejvíce by ocenili podporu vzdělávání
Tomáš Macků, IPSOS
Veřejnost je jednoznačně přesvědčena, že by se firmy sponzoringu měly dále věnovat. Podpora firem by se ale neměla omezovat pouze na aktivity přímo související s předmětem jejich podnikání…

Sponzoring: obchodní nástroj, CSR, nebo charita? A k čemu je dobrý?
Tereza Kobylková, Marketingový institut
O CSR se v poslední době mluví celkem hodně. České firmy se postupně učí se mu věnovat, a to jinak, než že předají šek, nebo vyšlou zaměstnance natírat ploty. Pak je tu ještě sponzoring. Oblast, kde se často pohybují obrovské peníze.

Jak se žijí trendy? Inspirujme se v Číně
Tereza Kobylková, Marketingový institut
Na dalším setkání Marketingového institutu jsme si přestali říkat, že něco nejde, ale podívali jsme se, kde to už jde a kdo to žije, kdo s tím podniká, komu to funguje, a třeba i na to, co je možná k ničemu, ale možná… Je rozhodně spousta věcí, kterými se v Číně inspirovat není dobrý nápad…

Customer Experience: je lepší NPS, nebo křišťálová koule?
Tereza Kobylková, Marketingový institut
Kdo neměří, neřídí. To platí i u zákaznické zkušenosti (CX). Ale co vlastně měřit, aby nám to k něčemu bylo a nešlo jen o čísla do výroční prezentace? Velká část firem dnes pracuje s tzv. NPS (Net Promoter Score). Jedno číslo, na kterém často stojí hodnocení nebo odměny a hlavně celková představa o tom, jak nás naši zákazníci mají rádi a co o nás komu říkají.