Články

Na co nám zákazník uslyší nejlépe?

Na co nám zákazník uslyší nejlépe?

Tereza Kocurová,Marketingový institut
Na březnovém setkání jsme se opět zaměřili na zákazníky. Zazněly případové studie efektivních a funkčních nástrojů oslovení zákazníků směřující k prodeji – co komu zafungovalo nejlépe?

číst více
Nevykládejte lidem básničky a místo přidání je pochvalte

Nevykládejte lidem básničky a místo přidání je pochvalte

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Firmy dnes “šermují” tím, že musí zlepšit employer brand, tedy značku zaměstnavatele. „Na trhu nejsou lidi, tak si předěláme logo a budeme atraktivní. Uchazeči se nám pohrnou a stávající zaměstnanci nás budou mít rádi..

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.