Články

Rozhodování lidi bolí – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media
Tomáš Poucha – „Lidé vůbec nechtějí vybrat to nejlepší řešení. O to jim nejde. Správné řešení je pro ně takové, ze kterého nebudou mít pocit, že udělali chybu. To nám stačí. Navíc každá změna je krok do nejistoty, tudíž je v principu nepříjemná. Lidé změnu nechtějí, změny se bojí nebo se jí minimálně snaží vyhnout. Ukazuje se, že vytasit meč změny a jít dělat revoluce, může dopadnout špatně….“

Neříkejte tomu marketing – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media
Tomáš Poucha – „Existuje málo pojmů, které jsou chápány tak nejasně jako marketing. V MKT v kontextu dneška už nejde o produkt, ale o ovlivňování a řízení zákaznické zkušenosti. MKT mix, jak jsme ho znali, platí už jen jako základ řemesla. Celý svět se zásadně změnil.“

Máme to také, abychom nebyli trapní – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media
Tomáš Poucha – „Už za první republiky znamenal nápis “Náš zákazník, náš pán” něco víc, než že zaměstnanci nemají na zákazníky plivat a ignorovat je…Co chci řídit, musím měřit a co tedy u zákaznické zkušenosti? Nesmí to být složité, ale ani moc jednoduché a bylo by dobré, aby se tím mohlo ukázat všechno, co se nám hodí, ale ne moc – a to evidentně umí míra doporučení zákazníků, tedy NPS!“
P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media
Tomáš Poucha, P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media
P(ad)OUCHŮV sloupek“ je prostor jako dělaný 🙂 pro Tomášův občasný komentář k aktuálním tématům, co řešíme nejen v rámci institutů, ale která nás všeobecně pálí v oblasti marketingu a interní komunikace.
Výsledky našeho PF dotazníku
Aneta Pouchová, Marketingový institut
Náš dotazník měl za cíl Vás potěšit a pobavit, inspirovat a třeba pomoci srovnat Vám v hlavě Vaše „životní priority“.