Články

Tisková zpráva k soutěži Grand Prix 2018

Tisková zpráva k soutěži Grand Prix 2018

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Cenu Grand Prix získala v 8. ročníku Problem Solving Competition Marketingového institutu společnost AXA Assistance za zásadní zvýšení ROI affiliate programu. Odbornou porotu letos oslovily nejvíce právě ty práce, kterým se podařilo posunout marketing do pozice partnera byznysu. Tento přístup zároveň charakterizuje nejvýraznější trend, na který by se podle expertů měli marketéři zaměřit…

číst více
Grand Prix 2018 zná své vítěze!

Grand Prix 2018 zná své vítěze!

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Ve středu 19.9. proběhlo slavnostní vyhlášení soutěže Grand Prix 2018. Do letošního ročníku se přihlásilo desítky prací, které soutěžili ve dvou možných kategoriích – Projekt a Jiný pohled, jiný přístup…

číst více
Jak doběhnout konkurenci aneb funkční projekty na zelené louce

Jak doběhnout konkurenci aneb funkční projekty na zelené louce

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Říká se, že druhá myš žere sýr – tedy že se většinou daří těm, co přijdou jako druzí. Co ale když je celý trh už rozebraný? Co když začínáte relativně pozdě? Jaké výhody to může mít a z čeho se můžeme inspirovat? Na to jsme se podívali v rámci našeho dalšího setkání…

číst více
Startujeme další ročník soutěže Grand Prix 2018

Startujeme další ročník soutěže Grand Prix 2018

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Již po osmé startuje pod hlavičkou Marketingového institutu a Institutu interní komunikace soutěž efektivních řešení problémů z marketingu, obchodu a interní komunikace. Cílem soutěže je ukázat ty nejzajímavější příklady z praxe a poskytnout firmám zpětnou vazbu na jejich práci.

číst více
Co to proboha přineslo? Aneb jak počítáte přidanou hodnotu marketingu?

Co to proboha přineslo? Aneb jak počítáte přidanou hodnotu marketingu?

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Tématem snídaně bylo sdílení zkušeností, problémů, „bolestí“ a případných jedinečných řešení v oblasti měřen ROI, rentability, podle definice: „produktivity investic, vloženého či dlouhodobě uloženého kapitálu“, Cílem bylo probrat, jaké jsou využívané nástroje, měkké i tvrdé ukazatele…

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.