Články

Pojďte si uklidit – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media
Jídla se produkuje o 75 % (!!) více, než je ho potřeba. Kolik zbytečné práce děláte a kolik se toho zbytečně řeší v marketingu?

Prosím, olizujte zamrzlé zábradlí – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media
Proč se ve firmách nenaplňují obecné známé poučky? Proč lidé doufají, že u nich by to mělo být jinak? Proč si musíme sáhnout na kamna, jestli nás to nespálí?

Korporace versus menší firmy – svět (smutných) pohádek
Trochu jsem se stáhnul ze světa firem a korporací a ten odstup mi umožňuje pozorovat ohromné rozdíly mezi těmito často neproniknutelnými bublinami korporátního světa a světa SMB. Jsou tam úplně jiné přístupy, pohledy, ale i hodnoty a v principu živočišné druhy.

Homeoffice – je čeho se bát… – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media
Je homeoffice opravdu takový strašák? Nepíšu tady o tom, že jsem objevil HO (v institutech ho jedeme přes 10 let), ale hlavně o tom, že je naprostá blbost ho nevyužívat… Další článek pro MAM.

Umíte zapnout svůj zen? – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media
Je velký rozdíl řešit a tvrdit, jak to má být správně – člověk si připadá moudrý, zkušený, opentlený metodikami a argumenty a na druhé straně je být totálně ztracený v tom, že se věci dějí jinak – zkrátka, být zákazník. Můj další P(ad)ouchův sloupek pro MaM