Články

Jak doběhnout konkurenci aneb funkční projekty na zelené louce

Jak doběhnout konkurenci aneb funkční projekty na zelené louce

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Říká se, že druhá myš žere sýr – tedy že se většinou daří těm, co přijdou jako druzí. Co ale když je celý trh už rozebraný? Co když začínáte relativně pozdě? Jaké výhody to může mít a z čeho se můžeme inspirovat? Na to jsme se podívali v rámci našeho dalšího setkání…

číst více
Startujeme další ročník soutěže Grand Prix 2018

Startujeme další ročník soutěže Grand Prix 2018

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Již po osmé startuje pod hlavičkou Marketingového institutu a Institutu interní komunikace soutěž efektivních řešení problémů z marketingu, obchodu a interní komunikace. Cílem soutěže je ukázat ty nejzajímavější příklady z praxe a poskytnout firmám zpětnou vazbu na jejich práci.

číst více
Co to proboha přineslo? Aneb jak počítáte přidanou hodnotu marketingu?

Co to proboha přineslo? Aneb jak počítáte přidanou hodnotu marketingu?

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Tématem snídaně bylo sdílení zkušeností, problémů, „bolestí“ a případných jedinečných řešení v oblasti měřen ROI, rentability, podle definice: „produktivity investic, vloženého či dlouhodobě uloženého kapitálu“, Cílem bylo probrat, jaké jsou využívané nástroje, měkké i tvrdé ukazatele…

číst více
Teror obchodních zástupců

Teror obchodních zástupců

Tereza Kocurová, Marketingový institut
V květnu jsme se na minikonference Marketingového institutu podívali na svět obchodních zástupců. Jsou společnosti, které se snaží tlačit na své obchodníky, aby byli rychlejší, výkonnější, více pod kontrolou…

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.