Články

Customer Experience: je lepší NPS, nebo křišťálová koule?

Customer Experience: je lepší NPS, nebo křišťálová koule?

Tereza Kobylková, Marketingový institut
Kdo neměří, neřídí. To platí i u zákaznické zkušenosti (CX). Ale co vlastně měřit, aby nám to k něčemu bylo a nešlo jen o čísla do výroční prezentace? Velká část firem dnes pracuje s tzv. NPS (Net Promoter Score). Jedno číslo, na kterém často stojí hodnocení nebo odměny a hlavně celková představa o tom, jak nás naši zákazníci mají rádi a co o nás komu říkají.

číst více
Patří vášeň do businessu?

Patří vášeň do businessu?

Tereza Kobylková, Marketingový institut
Na C-levelu v září jsme otevřeli lehce „batikované“ téma vášní. Na snídani se sešly téměř dvě desítky členů boardů, majitelů firem a top manažerů, aby si popovídali o tom, jak je pro ně samotné vášeň v práci důležitá a jaké může mít businessové návaznosti. Protože kde jinde, než v C-levelu mají lidé příležitost něco změnit? Dělat projekty, které je baví a které reálně firmu někam posouvají?

číst více
Tisková zpráva k soutěži Grand Prix 2018

Tisková zpráva k soutěži Grand Prix 2018

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Cenu Grand Prix získala v 8. ročníku Problem Solving Competition Marketingového institutu společnost AXA Assistance za zásadní zvýšení ROI affiliate programu. Odbornou porotu letos oslovily nejvíce právě ty práce, kterým se podařilo posunout marketing do pozice partnera byznysu. Tento přístup zároveň charakterizuje nejvýraznější trend, na který by se podle expertů měli marketéři zaměřit…

číst více
Grand Prix 2018 zná své vítěze!

Grand Prix 2018 zná své vítěze!

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Ve středu 19.9. proběhlo slavnostní vyhlášení soutěže Grand Prix 2018. Do letošního ročníku se přihlásilo desítky prací, které soutěžili ve dvou možných kategoriích – Projekt a Jiný pohled, jiný přístup…

číst více
Jak doběhnout konkurenci aneb funkční projekty na zelené louce

Jak doběhnout konkurenci aneb funkční projekty na zelené louce

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Říká se, že druhá myš žere sýr – tedy že se většinou daří těm, co přijdou jako druzí. Co ale když je celý trh už rozebraný? Co když začínáte relativně pozdě? Jaké výhody to může mít a z čeho se můžeme inspirovat? Na to jsme se podívali v rámci našeho dalšího setkání…

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.