Články

Proč to tady vůbec řešíme?
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Mileniálové jsou skupinou lidí, kteří se narodili mezi lety 1980 a 2000. Občas se to může v literatuře lišit, ale tím se příliš nezabývejme. Je to prostě do písku nakreslená čára a lidé s obdobnými charakteristikami se mohou nacházet na obou stranách této čáry – v dané skupině jsou však charakteristické rysy podobné, je jich tam nejvíce a je možné se jich více držet…

Millennials – jak na ně? Jde to vůbec? A je to k něčemu?
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Nechceme vést polemiky na téma, zda mileniálové existují nebo neexistují – je to prostě pohled na určitou cílovou skupinu, se kterou by se mělo nějak pracovat. Je pravda, že řada informací, které o nich kolují je zcela mimo realitu nebo k ničemu nevedou.

Mileniálové jako zaměstnanci
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Tato oblast je velmi komplexní, I když vlastně není příliš složitá. Je tady patrná návaznost na téma, které jsme už řešili a to millennials a jejich spojení se značkou. Aby fungoval marketing, je nutné aby značka byla autentická, relevantní a aby se posouvala kupředu. Zjednodušeně řečeno to samé vyžaduje i tato cílová skupina od svého zaměstnavatele…