Články

Millennials – jak na ně? Jde to vůbec? A je to k něčemu?
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Nechceme vést polemiky na téma, zda mileniálové existují nebo neexistují – je to prostě pohled na určitou cílovou skupinu, se kterou by se mělo nějak pracovat. Je pravda, že řada informací, které o nich kolují je zcela mimo realitu nebo k ničemu nevedou.

Mileniálové jako zaměstnanci
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Tato oblast je velmi komplexní, I když vlastně není příliš složitá. Je tady patrná návaznost na téma, které jsme už řešili a to millennials a jejich spojení se značkou. Aby fungoval marketing, je nutné aby značka byla autentická, relevantní a aby se posouvala kupředu. Zjednodušeně řečeno to samé vyžaduje i tato cílová skupina od svého zaměstnavatele…

Mileniály nic nezajímá a jsou líní
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Představujeme je několik základních a jasnými čísly popdpořených údajů, které jsme získali od společnosti Ipsos, která se této problematice také velmi detialně věnuje. Chcete vědět, jak to mají s médii, co je pro ně důležité a co naopak ne?