Články

Měření nesmyslů
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Neustále nepřestávám žasnout nad schizofrenií, která se v marketingu objevuje a projevuje. Na jedné straně se společnosti holedbají, jak chtějí vycházet vstříc svým zákazníkům, jak jim designují služby a chtějí je opečovávat, a na druhé straně – v reálném světě na ně kašlou…

K čemu jsou HR řeči?
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Poměrně často se v poslední době setkávám s otázkou – zda a jak komunikovat a zapojovat zaměstnance do toho, co řešíme s klienty a celkově ven z firmy. Zaráží mě, že se taková otázka vůbec otvírá, to je jako řešit, jestli mít v prodejně potravin cenovky. Každopádně pojďme se podívat na téma z pohledu čísel…

Mileniálové jako klienti
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Ukazuje se že základem úspěšné interakce s touto skupinou je dialog, otevřenost, zábava. To dokazují i případové studie, které jsme v poslední době institutech získali…

Mileniály nic nezajímá a jsou líní
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Představujeme je několik základních a jasnými čísly popdpořených údajů, které jsme získali od společnosti Ipsos, která se této problematice také velmi detialně věnuje. Chcete vědět, jak to mají s médii, co je pro ně důležité a co naopak ne?

Značky a mileniálové
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Nyní se zaměříme na mileniály a jejich vztah ke značkám, protože v této oblasti jsme došli k velmi zajímavým závěrům. Mileniálové jsou velcí srdcaři, kteří se umí a chtějí pro něco nadchnout a nefungují na ně prázdné řeči – toho by si měly být vědomé značky a marketing jako takový…