Články

Měření nesmyslů

Měření nesmyslů

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Neustále nepřestávám žasnout nad schizofrenií, která se v marketingu objevuje a projevuje. Na jedné straně se společnosti holedbají, jak chtějí vycházet vstříc svým zákazníkům, jak jim designují služby a chtějí je opečovávat, a na druhé straně – v reálném světě na ně kašlou…

číst více
Měření nesmyslů

K čemu jsou HR řeči?

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Poměrně často se v poslední době setkávám s otázkou – zda a jak komunikovat a zapojovat zaměstnance do toho, co řešíme s klienty a celkově ven z firmy. Zaráží mě, že se taková otázka vůbec otvírá, to je jako řešit, jestli mít v prodejně potravin cenovky. Každopádně pojďme se podívat na téma z pohledu čísel…

číst více
Měření nesmyslů

Mileniálové jako klienti

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Ukazuje se že základem úspěšné interakce s touto skupinou je dialog, otevřenost, zábava. To dokazují i případové studie, které jsme v poslední době institutech získali…

číst více
Měření nesmyslů

Proč to tady vůbec řešíme?

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Mileniálové jsou skupinou lidí, kteří se narodili mezi lety 1980 a 2000. Občas se to může v literatuře lišit, ale tím se příliš nezabývejme. Je to prostě do písku nakreslená čára a lidé s obdobnými charakteristikami se mohou nacházet na obou stranách této čáry – v dané skupině jsou však charakteristické rysy podobné, je jich tam nejvíce a je možné se jich více držet…

číst více
Měření nesmyslů

Millennials – jak na ně? Jde to vůbec? A je to k něčemu?

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Nechceme vést polemiky na téma, zda mileniálové existují nebo neexistují – je to prostě pohled na určitou cílovou skupinu, se kterou by se mělo nějak pracovat.  Je pravda, že řada informací, které o nich kolují je zcela mimo realitu nebo k ničemu nevedou.

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.