Články

Black Friday – oblíbená akce, nebo záminka ke zbavení se neatraktivního zboží?

Black Friday – oblíbená akce, nebo záminka ke zbavení se neatraktivního zboží?

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Čeští obchodníci často využívají výprodeje na Černý pátek, jen aby se zbavili neatraktivního zboží. Svou cenovou politikou, kdy spouštějí stále častěji stále více slevových akcí, si dlouhodobě kazí ceny i marže. Pokud obchodníci nezmění přístup ke své cenové a slevové politice, brzy se jim to vymstí.

číst více
Jak měřit zákaznickou zkušenost u koťátka, děťátka a sexu.

Jak měřit zákaznickou zkušenost u koťátka, děťátka a sexu.

Zdeněk Hašek, expert Marketingového institutu
Teď už víme, jak je zákaznická zkušenost důležitá a jak ji zlepšovat. Ale jak se říká – když neumíš měřit, tak nemůžeš řídit.
Podívejme se nejdříve na aktuální trendy. Známý marketingový guru Philip Kotler ve své nové knize Marketing 4.0 rozporuje to, že cesta zákazníka je lineární. Každý má víceméně svoji a tvarem připomíná spíše různě velké kruhy.

číst více

Preference zákazníka v číslech.

Irena Schöpp, IBM
Na téma zákazníka toho už bylo napsáno hodně a ještě určitě bude. Pojďme si ale kvantifikovat jeho preference a nalézt prostor, kam by se měli dnešní obchodníci soustředit a kde naleznou pověstný zlatý grál úspěchu.

číst více
Black Friday – oblíbená akce, nebo záminka ke zbavení se neatraktivního zboží?

… aby tomu rozuměli finančáci i marketéři

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Říká se, že marketing utrácí, co jiní vydělají, nebo že 50 % výdajů je vyhozených do vzduchu. Salesforce dává 53 % obratu zpátky do marketingu, Apple 7%. To jsou velké peníze…

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.