Články

Obrázky taky můžou fungovat..
Tereza Kocurová, Marketingový institut
Tentokrát jsme se na minikonferenci Marketingového institutu podívali na nejúspěšnější komunikační kampaně poslední doby – u nás i v zahraničí. Probrali jsme proč a jak zafungovaly, čím se měřil úspěch a jakou roli v nich hrály další vstupující strany jako napříklady agentury, kreativci, stratégové a výzkumníci.

Plat Vás v práci neudrží
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Kdejaká firma dnes šermuje s tím, že musí zlepšit svůj Employer brand, tedy zjednodušeně – jak firmu vnímají sami zaměstnanci…

Jak se neutopit ve slevách
Tereza Kocurová, Marketingový institut
První akce Marketingového institutu v novém roce bylo setkání na téma: Jak se neutopit ve slevách. Podle výzkumů agentury IPSOS motivuje sleva k neplánovanému nákupu až 23% zákazníků. Jsou ale slevy to, co český zákazník chce?

Black Friday – oblíbená akce, nebo záminka ke zbavení se neatraktivního zboží?
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Čeští obchodníci často využívají výprodeje na Černý pátek, jen aby se zbavili neatraktivního zboží. Svou cenovou politikou, kdy spouštějí stále častěji stále více slevových akcí, si dlouhodobě kazí ceny i marže. Pokud obchodníci nezmění přístup ke své cenové a slevové politice, brzy se jim to vymstí.

Jak měřit zákaznickou zkušenost u koťátka, děťátka a sexu.
Zdeněk Hašek, expert Marketingového institutu
Teď už víme, jak je zákaznická zkušenost důležitá a jak ji zlepšovat. Ale jak se říká – když neumíš měřit, tak nemůžeš řídit.
Podívejme se nejdříve na aktuální trendy. Známý marketingový guru Philip Kotler ve své nové knize Marketing 4.0 rozporuje to, že cesta zákazníka je lineární. Každý má víceméně svoji a tvarem připomíná spíše různě velké kruhy.