Články

K čemu jsou HR řeči?

K čemu jsou HR řeči?

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Poměrně často se v poslední době setkávám s otázkou – zda a jak komunikovat a zapojovat zaměstnance do toho, co řešíme s klienty a celkově ven z firmy. Zaráží mě, že se taková otázka vůbec otvírá, to je jako řešit, jestli mít v prodejně potravin cenovky. Každopádně pojďme se podívat na téma z pohledu čísel…

číst více
Mileniálové jako klienti

Mileniálové jako klienti

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Ukazuje se že základem úspěšné interakce s touto skupinou je dialog, otevřenost, zábava. To dokazují i případové studie, které jsme v poslední době institutech získali…

číst více
Mileniály nic nezajímá a jsou líní

Mileniály nic nezajímá a jsou líní

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Představujeme je několik základních a jasnými čísly popdpořených údajů, které jsme získali od společnosti Ipsos, která se této problematice také velmi detialně věnuje. Chcete vědět, jak to mají s médii, co je pro ně důležité a co naopak ne?

číst více
Značky a mileniálové

Značky a mileniálové

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Nyní se zaměříme na mileniály a jejich vztah ke značkám, protože v této oblasti jsme došli k velmi zajímavým závěrům. Mileniálové jsou velcí srdcaři, kteří se umí a chtějí pro něco nadchnout a nefungují na ně prázdné řeči – toho by si měly být vědomé značky a marketing jako takový…

číst více
Proč to tady vůbec řešíme?

Proč to tady vůbec řešíme?

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Mileniálové jsou skupinou lidí, kteří se narodili mezi lety 1980 a 2000. Občas se to může v literatuře lišit, ale tím se příliš nezabývejme. Je to prostě do písku nakreslená čára a lidé s obdobnými charakteristikami se mohou nacházet na obou stranách této čáry – v dané skupině jsou však charakteristické rysy podobné, je jich tam nejvíce a je možné se jich více držet…

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.