Články

Black Friday – oblíbená akce, nebo záminka ke zbavení se neatraktivního zboží?

Black Friday – oblíbená akce, nebo záminka ke zbavení se neatraktivního zboží?

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Čeští obchodníci často využívají výprodeje na Černý pátek, jen aby se zbavili neatraktivního zboží. Svou cenovou politikou, kdy spouštějí stále častěji stále více slevových akcí, si dlouhodobě kazí ceny i marže. Pokud obchodníci nezmění přístup ke své cenové a slevové politice, brzy se jim to vymstí.

číst více
Jak měřit zákaznickou zkušenost u koťátka, děťátka a sexu.

Jak měřit zákaznickou zkušenost u koťátka, děťátka a sexu.

Zdeněk Hašek, expert Marketingového institutu
Teď už víme, jak je zákaznická zkušenost důležitá a jak ji zlepšovat. Ale jak se říká – když neumíš měřit, tak nemůžeš řídit.
Podívejme se nejdříve na aktuální trendy. Známý marketingový guru Philip Kotler ve své nové knize Marketing 4.0 rozporuje to, že cesta zákazníka je lineární. Každý má víceméně svoji a tvarem připomíná spíše různě velké kruhy.

číst více

Preference zákazníka v číslech.

Irena Schöpp, IBM
Na téma zákazníka toho už bylo napsáno hodně a ještě určitě bude. Pojďme si ale kvantifikovat jeho preference a nalézt prostor, kam by se měli dnešní obchodníci soustředit a kde naleznou pověstný zlatý grál úspěchu.

číst více
Na Vánoce bude pod stromečkem hodně pláče.

Na Vánoce bude pod stromečkem hodně pláče.

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Obávám se, že letos nás čeká velmi bolavé období, plné stížností a nespokojeností kvůli dopravě. Všude se tvrdí, že nejsou lidi a teď uvidíme v přímém přenosu, co to znamená. On problém není jen v tom, že je těžké sehnat nějaké lidi, on je problém, že se nabírají i velmi nekvalitní lidé…

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.