Články

Poradami ztrácí firma milióny. Efektivní porady musí mít jasná pravidla
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Porady jsou rutinní záležitostí snad každé firmy. Ve většině z nich se ale nikdo nestará o její správný průběh. Podniky tím mohou ročně ztrácet miliony nebo dokonce miliardy korun…

Ti nejprotivnější zaměstnanci byli ve své době ti nejvíce zapálení…
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Angažovaní zaměstnanci mohou firmě přinést miliony korun ročně. Podle ředitele Marketingového institutu Tomáše Pouchy jich je ale v českých podnicích pomálu. O co přichází firma s nízkou mírou angažovanosti a co naopak mohou udělat pro její růst?

Správný nadřízený by se měl ptát zaměstnance, jaké informace k práci potřebuje
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Od řady managerů můžete slyšet otřepanou frázi, že zaměstnanci jsou to hlavní. Podle ředitele Marketingového institutu Tomáše Pouchy je však realita často jiná. Tím základním problémem podle něj ještě v řadě firem zůstává fakt, že management své pracovníky dostatečně neinformuje…

Zvládání neformální komunikace
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Formální komunikaci uvnitř firmy může každý manažer sledovat a do jisté míry i ovlivňovat. To už ale neplatí o té neformální, která si firmě žije svým vlastním životem, a je mnohdy důležitější než formální komunikace…

Zaplať a mlč (a zhyň)
Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Neustále nepřestávám žasnout nad schizofrenií, která se v marketingu objevuje a projevuje. Na jedné straně se společnosti holedbají, jak chtějí vycházet vstříc svým zákazníkům, jak jim designují služby a chtějí je opečovávat a na druhé straně – v reálném světě na ně kašlou…