Články

Zaplať a mlč (a zhyň)

Zaplať a mlč (a zhyň)

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Neustále nepřestávám žasnout nad schizofrenií, která se v marketingu objevuje a projevuje. Na jedné straně se společnosti holedbají, jak chtějí vycházet vstříc svým zákazníkům, jak jim designují služby a chtějí je opečovávat a na druhé straně – v reálném světě na ně kašlou…

číst více
Zaplať a mlč (a zhyň)

Kdo může za úspěch?

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Nedávno jsme se v průzkumu s Millward brown ptali, kdo určuje směr a koncepci firmy. Očekával jsem, že to bude asi ten, kdo pracuje s čísly – tedy finanční ředitel a jeho oddělení. Ukázalo se, že jsem byl pěkně mimo – tedy tak trochu napůl… Finanční oddělení určuje zhruba desetinu všech firem u nás…

číst více
Zaplať a mlč (a zhyň)

Kdo kazí buzzwordy?

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Nejsem lingvista a nebudu tady lamentovat nad tím, že se v korporacích a marketingu obecně mluví jazykem, kterému nikdo moc nerozumí, který ovšem zní vznešeně a odborně. Když jdete po podstatě těchto pojmů zjistíte, že se většinou jedná o velice zajímavé oblasti s ohromným potenciálem…

číst více
Zaplať a mlč (a zhyň)

Co neubrzdíš, neukecáš aneb show me

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Říká se, že marketing utrácí, co jiní vydělají, nebo že 50 % výdajů je vyhozených do vzduchu. Salesforce dává 53 % obratu zpátky do marketingu, Apple 7%. To jsou velké peníze…

číst více
Zaplať a mlč (a zhyň)

Kolik peněz dát do marketingu?

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Pro peníze se podniká, jsou měrnou jednotkou, které všichni rozumí, všichni v nich umíme porovnávat, umíme odhalit úspěch nebo neúspěch.

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.