Články

Strach ze změny v teorii i praxi
Čeho se v práci nejvíce bojíte? Proč se na trhu nedějí velké změny? Trochu jsem se v tom tématu vrtnul…

Pozor, aby se nám nesplnila přání…
Prý jsou ted‘ na marketing a podporu prodeje a značky největší peníze za dlouhá léta. Úplně si nejsem jistý, že je to dobrá zpráva… Co myslíte?

Vy ještě nemáte nejnovější model CSR?
CSR není nikdy dost – jen musí pomáhat odčinit negativní vliv firmy – ne tím, že koupíme koloběžky do blízké školy, když jim smrdíme do oken, nebo tím, že podpoříme postižené, když nám zaměstnanci padají na hubu. CSR funguje pro zákazníky i zaměstnance, ale musí se dělat smysluplně a řada odborné veřejnosti se v tom stále plácá… Další článek pro MaM

Berte si to osobně – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media
Jste osobní? V businessu nebo v práci to moc osobní není a nechce být a to je velká škoda. Netvrdím, že všem lidem máme na potkání popisovat svůj světabol, ale myslím, že by byl život zajímavější, kdybychom se chovali více lidsky, emočně a lidsky… Co myslíte?

Řídíte co měříte? – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media
Co se měří, co znamená možná a proč je marketing pořád až v druhé řadě zájmu.