Články

P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media

Tomáš Poucha, P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media
P(ad)OUCHŮV sloupek“ je prostor jako dělaný 🙂 pro Tomášův občasný komentář k aktuálním tématům, co řešíme nejen v rámci institutů, ale která nás všeobecně pálí v oblasti marketingu a interní komunikace.

číst více

Výsledky našeho PF dotazníku

Aneta Pouchová, Marketingový institut
Náš dotazník měl za cíl Vás potěšit a pobavit, inspirovat a třeba pomoci srovnat Vám v hlavě Vaše „životní priority“.

číst více
Black Friday může obchody bolet. Snižují si tím marže.

Black Friday může obchody bolet. Snižují si tím marže.

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Český trh je citlivý na slevy a akce všeho druhu – je jich ale tolik, že si tím obchodníci utahují smyčku kolem krku. Prodejci v ČR si tak dlouhodobě kazí ceny a marže a nepřináší zákazníkům nic, co by mohlo opodstatnit vyšší cenu.

číst více
VLM se vyplatila centralizace regionálního obchodu

VLM se vyplatila centralizace regionálního obchodu

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Na základě vyhodnocení našich interních analýz jsme se rozhodli také zásadním způsobem změnit strukturu obchodního oddělení a souběžně s tím nastartovat nové produkty,“ píše VLM ve své přihlášce do soutěže Grand Prix 2018, kterou uspořádal Marketingový institut.

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.