Články

Velký úklid v CSR

Velký úklid v CSR

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Na první dubnové minikonference jsme se podívali na téma CSR z pohledu marketingu. Toto téma jsme již otevřeli v rámci snídaně C-levelu a také v rámci setkání Institutu interní komunikace. I tam jsme si ověřili, že je toto téma stále aktuální a že může firmě pomoci se velmi posunout, pokud je děláno správně…

číst více
Na co nám zákazník uslyší nejlépe?

Na co nám zákazník uslyší nejlépe?

Tereza Kocurová,Marketingový institut
Na březnovém setkání jsme se opět zaměřili na zákazníky. Zazněly případové studie efektivních a funkčních nástrojů oslovení zákazníků směřující k prodeji – co komu zafungovalo nejlépe?

číst více
Nevykládejte lidem básničky a místo přidání je pochvalte

Nevykládejte lidem básničky a místo přidání je pochvalte

Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu
Firmy dnes “šermují” tím, že musí zlepšit employer brand, tedy značku zaměstnavatele. „Na trhu nejsou lidi, tak si předěláme logo a budeme atraktivní. Uchazeči se nám pohrnou a stávající zaměstnanci nás budou mít rádi..

číst více
1. stránka z celkem 712345...Poslední »

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.