BX think tank

Bavíme se o tom, jak se věnovat Brand Experience. Jde nám o to zastavit v Česku omyvatelnost značek a a šeď zážitků s nimi.

 

Brand Experience Think Tank

Zážitky se značkou jinak

Brand Experience Think Tank startuje v únoru 2023 pod křídly Marketingového institutu a Ogilvy. 

Proč? 

Protože už nějakou dobu sledujeme a vidíme, jak je český marketing v krizi. Silné zaměření pouze na efektivitu, řešení krátkodobých cílů, nekoncepční přístup a malé investice do inovací v rámci marketingu vedou k tomu, že se vytrácí to, co dělá značky značkami – unikátnost, přidaná hodnota a kreativita. Marketéři často ovlivňují pouze komunikaci, nikoli všechny možné návaznosti.

My ale věříme, že značky mají být skutečně ZNAČKAMI. Mají ovlivňovat veškeré aspekty zákaznické a zaměstnanecké interakce. Nejen komunikaci, ale skutečně celý marketingový arzenál včetně firemní kultury. Značky nemají být pouze slova na zdi, ale reálná zkušenost všech –  při všech interakcích. Věříme, že k tomu slouží Brand Experience.

Originální značky, skutečně kreativní marketing a aktivity sloužící k budování značek a skvělých zákaznických zážitků jsou v rukou pár odvážných a vzdělaných jedinců.

Rozhodli jsme se to změnit a pomoct posunout české značky a jejich brand experience na světovou úroveň.

Stavíme na pěti primárních pilířích
  1. Unikátnost značky a jejích aktivit. Značky by měly být ze své definice unikátní. Pokud má značka nebo jakákoliv její aktivita fungovat, musí se vymanit ze šedého průměru.
  2. Konzistence mezi propozicemi a aktivitami.Značka může být nastavena sebelépe, ale pokud je reálná zkušenost s ní jiná, ztrácí hodnotu a důvěryhodnost. “Značka je slib. Dobrá značka je dodržený slib.“ Muhtar Kent, Coca-Cola
  3. Zaměření na zážitek. I sebemenší interakce nabízí možnost tvorby skvělého zážitku. Pokud se spokojíme s “takhle to stačí”, nikdy se neposuneme.
  4. Přidaná hodnota. Nevytváříme kreativní aktivity pro kreativní aktivity. Vše, co značky dělají, musí mít pro zákazníky a pro značku hodnotu.
  5. Značka je zodpovědnost top managementu. Správně fungující značky jsou řízené shora a jsou součástí celkové a hlavně dlouhodobé strategie celé firmy.
Vidíte to podobně? 

Chcete s věcí zahýbat, vymanit se ze šedého průměru, nastartovat kreativitu, vytvořit správné prostředí pro inovace, zjistit jak tvoří skvělé zákaznické zkušenosti ti nejlepší?

Chcete inspirovat, spoluvytvářet metodiky a nástroje, vyměňovat zkušenosti, vědomosti a názory s lidmi, které zajímá stejné téma?

Posunout úroveň Brand Experience v Česku na světovou úroveň? 

Zastavit tu omyvatelnost značek a šeď zážitků s nimi? 

V únoru to začne. Pravidelně se setkáváme. Pořádáme vzdělávací akce, zjišťujeme současné trendy a stav. Dodáváme informace a nástroje. Aktivně pomáháme získat značkám místo na slunci. Přicházíme s řešeními pro jejich situace.

Spojujeme lidi se stejnou vizí.

Kdo jsou zakládající členové Brand Experience Think Tanku a s kým můžete spolupracovat?

Tomáš Poucha – chef Marketingového Institutu a Institutu Interní komunikace, stratég, mister nacházení funkčních řešení a posouvání věcí vpřed

Jirka Jón – šéf Strategy & Consulting v Ogilvy Czech, lektor, průkopník Brand Experience v Čechách a boje proti omyvatelnosti značek

Radek Matoušek – aktivista, student marketingu, junior strategy planner, fanoušek kultury a zážitků, které u člověka zanechají stopu

Gábina Skorkovská – freelance brand management, vidí sílu značky v opravdovosti a ve schopnosti propojit sliby s činy

 

Pište, volejte, buďte u toho – napište nám na: gabrielaskorkovska@gmail.com

Potkáváme se i na LinkedIn. Přidejte se do skupiny. Budete vědět, co se chystá za akce. Můžete diskutovat, sdílet příběhy a tak podobně. Těšíme se!

 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.