Všichni je máme rádi! Firma by je měla vydělávat…
Ať už se jedná o marketéry, obchodníky, nebo interní komunikátory a lidi z HR
Přijďte na Kick-Off event prvního Brand Experience Think Tanku a pracovních skupin v Čechách
Odhalte jak vám lepší zákaznická zkušenost přinese peníze
Pro všechny kdo potřebují jasný směr, aby mohli věci posouvat, dělat lepší, přínosnější.
Dozvíte se základní kouzlo, co se stane, když porozumíte řemeslu Brand Experience
- Jaký to má dopad na peníze
- Jak prakticky začít, co dělat a co klidně odhodit, aby se to začalo hýbat.
- Ať už navenek – v rámci marketingu a obchodu, tak uvnitř ve firmě, v rámci procesů a zaměstnanců jako takových
Program Brand Experience
- Co je vaše superpower? a co z toho při rozhodování? – Tomáš Poucha, Chef MKTI a IIK, VŠ učitel a mentor
- Brand Promise na špici – Jirka Jón, Head of Strategy & Consulting
- Splněný slib má dopad na peníze – Renata Novotná, Customer Experience expert – Client Director Ipsos Czech
- Jak to udělat jasné, jednoduché a konzistentní – Gabriela Skorkovská, značky a behaviorální věda v marketingu, Renata Novotná, CX Ipsos
Zkušenosti od těch nejlepších
- Marek Sojak, Marketing Manager HP
- Hollie Lin, Chief of Growth Officer Manifesto Market (EN)
- Thomas Geissler, Head of Customer Experience T-Mobile (EN)
Bude to praktické, bude to milé.
Těšíme se na vás v pondělí 12. 6. od 14 do 17 hodin, WPP Campus, Bubenská 1, Praha 7
Registrujte se včas, počet židlí je omezený.
Tým Brand Experience Think Tanku
Tomáš Poucha, Jirka Jón, Renata Novotná, Radek Matoušek, Gabriela Skorkovská
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.