Témata z akcí

Customer Experience – přeceňovaná, nebo podceňovaná?

Customer Experience – přeceňovaná, nebo podceňovaná?

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Na další snídani C-levelu jsme se podívali na jeden z největších současných buzzwordů a sice customer experience. Všichni mluví o customer experience, touchpointech, momentech pravdy a já nevím o čem ještě, a přitom zákazníka ani neviděli – máme na to zajímavá čísla a průzkumy…

číst více
Customer Experience – přeceňovaná, nebo podceňovaná?

Přijde krize?

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Na téma krize a kdy přijde jsme se bavili s komentátorem, novinářem a analytikem Janem Macháčkem. Upozorňoval  především na to, že pokud chceme pochopit, kdy přijde krize příští a jak bude vypadat, musíme nejprve pochopit krizi minulou začínající v letech 2007/2008.

číst více
Customer Experience – přeceňovaná, nebo podceňovaná?

Dá se na krizi připravit?

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Přestože je situace podobná jako v letech 2007/2008, okolnosti jsou výrazně jiné a krize sice může, ale nemusí přijít v takovém rozsahu, může to být (a velmi pravděpodobně i může být) spíše recese než vysloveně krize…

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.