Témata z akcí

Nešlo by to i jinak?

Nešlo by to i jinak?

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Aneb jinudy, ale dál v nabídce, přístupu i prodeji… Vítězný team by se neměl měnit, když něco funguje, tak na to nesahej. Na druhou stranu, kdo chvíli stál, víte, kde je… V další přehlídce inspirativních případových studií jsme se podívali do různých oblastí, trhů…

číst více
Nešlo by to i jinak?

Velký úklid v CSR

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Na první dubnové minikonference jsme se podívali na téma CSR z pohledu marketingu. Toto téma jsme již otevřeli v rámci snídaně C-levelu a také v rámci setkání Institutu interní komunikace. I tam jsme si ověřili, že je toto téma stále aktuální a že může firmě pomoci se velmi posunout, pokud je děláno správně…

číst více
Nešlo by to i jinak?

Na co nám zákazník uslyší nejlépe?

Tereza Kocurová,Marketingový institut
Na březnovém setkání jsme se opět zaměřili na zákazníky. Zazněly případové studie efektivních a funkčních nástrojů oslovení zákazníků směřující k prodeji – co komu zafungovalo nejlépe?

číst více
Obrázky taky můžou fungovat..

Obrázky taky můžou fungovat..

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Tentokrát jsme se na minikonferenci Marketingového institutu podívali na nejúspěšnější komunikační kampaně poslední doby – u nás i v zahraničí. Probrali jsme proč a jak zafungovaly, čím se měřil úspěch a jakou roli v nich hrály další vstupující strany jako napříklady agentury, kreativci, stratégové a výzkumníci.

číst více
Nešlo by to i jinak?

Jak se neutopit ve slevách

Tereza Kocurová, Marketingový institut
První akce Marketingového institutu v novém roce bylo setkání na téma: Jak se neutopit ve slevách. Podle výzkumů agentury IPSOS motivuje sleva k neplánovanému nákupu až 23% zákazníků. Jsou ale slevy to, co český zákazník chce?

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.