Témata z akcí

Patří vášeň do businessu?

Patří vášeň do businessu?

Tereza Kobylková, Marketingový institut
Na C-levelu v září jsme otevřeli lehce „batikované“ téma vášní. Na snídani se sešly téměř dvě desítky členů boardů, majitelů firem a top manažerů, aby si popovídali o tom, jak je pro ně samotné vášeň v práci důležitá a jaké může mít businessové návaznosti. Protože kde jinde, než v C-levelu mají lidé příležitost něco změnit? Dělat projekty, které je baví a které reálně firmu někam posouvají?

číst více
Patří vášeň do businessu?

Jak doběhnout konkurenci aneb funkční projekty na zelené louce

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Říká se, že druhá myš žere sýr – tedy že se většinou daří těm, co přijdou jako druzí. Co ale když je celý trh už rozebraný? Co když začínáte relativně pozdě? Jaké výhody to může mít a z čeho se můžeme inspirovat? Na to jsme se podívali v rámci našeho dalšího setkání…

číst více
Patří vášeň do businessu?

Co to proboha přineslo? Aneb jak počítáte přidanou hodnotu marketingu?

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Tématem snídaně bylo sdílení zkušeností, problémů, „bolestí“ a případných jedinečných řešení v oblasti měřen ROI, rentability, podle definice: „produktivity investic, vloženého či dlouhodobě uloženého kapitálu“, Cílem bylo probrat, jaké jsou využívané nástroje, měkké i tvrdé ukazatele…

číst více
Patří vášeň do businessu?

Teror obchodních zástupců

Tereza Kocurová, Marketingový institut
V květnu jsme se na minikonference Marketingového institutu podívali na svět obchodních zástupců. Jsou společnosti, které se snaží tlačit na své obchodníky, aby byli rychlejší, výkonnější, více pod kontrolou…

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.