Témata z akcí

Jak se žijí trendy? Inspirujme se v Číně

Jak se žijí trendy? Inspirujme se v Číně

Tereza Kobylková, Marketingový institut
Na dalším setkání Marketingového institutu jsme si přestali říkat, že něco nejde, ale podívali jsme se, kde to už jde a kdo to žije, kdo s tím podniká, komu to funguje, a třeba i na to, co je možná k ničemu, ale možná… Je rozhodně spousta věcí, kterými se v Číně inspirovat není dobrý nápad…

číst více
Customer Experience: je lepší NPS, nebo křišťálová koule?

Customer Experience: je lepší NPS, nebo křišťálová koule?

Tereza Kobylková, Marketingový institut
Kdo neměří, neřídí. To platí i u zákaznické zkušenosti (CX). Ale co vlastně měřit, aby nám to k něčemu bylo a nešlo jen o čísla do výroční prezentace? Velká část firem dnes pracuje s tzv. NPS (Net Promoter Score). Jedno číslo, na kterém často stojí hodnocení nebo odměny a hlavně celková představa o tom, jak nás naši zákazníci mají rádi a co o nás komu říkají.

číst více
Patří vášeň do businessu?

Patří vášeň do businessu?

Tereza Kobylková, Marketingový institut
Na C-levelu v září jsme otevřeli lehce „batikované“ téma vášní. Na snídani se sešly téměř dvě desítky členů boardů, majitelů firem a top manažerů, aby si popovídali o tom, jak je pro ně samotné vášeň v práci důležitá a jaké může mít businessové návaznosti. Protože kde jinde, než v C-levelu mají lidé příležitost něco změnit? Dělat projekty, které je baví a které reálně firmu někam posouvají?

číst více
Jak doběhnout konkurenci aneb funkční projekty na zelené louce

Jak doběhnout konkurenci aneb funkční projekty na zelené louce

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Říká se, že druhá myš žere sýr – tedy že se většinou daří těm, co přijdou jako druzí. Co ale když je celý trh už rozebraný? Co když začínáte relativně pozdě? Jaké výhody to může mít a z čeho se můžeme inspirovat? Na to jsme se podívali v rámci našeho dalšího setkání…

číst více
Co to proboha přineslo? Aneb jak počítáte přidanou hodnotu marketingu?

Co to proboha přineslo? Aneb jak počítáte přidanou hodnotu marketingu?

Tereza Kocurová, Marketingový institut
Tématem snídaně bylo sdílení zkušeností, problémů, „bolestí“ a případných jedinečných řešení v oblasti měřen ROI, rentability, podle definice: „produktivity investic, vloženého či dlouhodobě uloženého kapitálu“, Cílem bylo probrat, jaké jsou využívané nástroje, měkké i tvrdé ukazatele…

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.