Témata z akcí

Sponzoring: obchodní nástroj, CSR, nebo charita? A k čemu je dobrý?

Jak se žijí trendy? Inspirujme se v Číně

Tereza Kobylková, Marketingový institut
Na dalším setkání Marketingového institutu jsme si přestali říkat, že něco nejde, ale podívali jsme se, kde to už jde a kdo to žije, kdo s tím podniká, komu to funguje, a třeba i na to, co je možná k ničemu, ale možná… Je rozhodně spousta věcí, kterými se v Číně inspirovat není dobrý nápad…

číst více
Sponzoring: obchodní nástroj, CSR, nebo charita? A k čemu je dobrý?

Customer Experience: je lepší NPS, nebo křišťálová koule?

Tereza Kobylková, Marketingový institut
Kdo neměří, neřídí. To platí i u zákaznické zkušenosti (CX). Ale co vlastně měřit, aby nám to k něčemu bylo a nešlo jen o čísla do výroční prezentace? Velká část firem dnes pracuje s tzv. NPS (Net Promoter Score). Jedno číslo, na kterém často stojí hodnocení nebo odměny a hlavně celková představa o tom, jak nás naši zákazníci mají rádi a co o nás komu říkají.

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.