Témata z akcí

Webinář na videu
Jak neztrácet čas v marketingu
Irena Schoepp, CMO IBM, Tomáš Poucha, CEO MKTI

Minikonference – A proč to vlastně děláte? Aneb no bullshit – show me the money!
Tomáš Poucha
V marketingu se řeší řada zajímavých, mnohdy vznešených a krásných témat, ale co z nich? Neděláme nááááhodou něco zbytečně? Nejsou náááhodou nějaké aktivity v ročních plánech jen proto, že se dělají dlouho a nikdo se vlastně neptá, co přináší, a jestli není načase to změnit, přenastavit, zpochybnit?

Sponzoring: obchodní nástroj, CSR, nebo charita? A k čemu je dobrý?
Tereza Kobylková, Marketingový institut
O CSR se v poslední době mluví celkem hodně. České firmy se postupně učí se mu věnovat, a to jinak, než že předají šek, nebo vyšlou zaměstnance natírat ploty. Pak je tu ještě sponzoring. Oblast, kde se často pohybují obrovské peníze.

Jak se žijí trendy? Inspirujme se v Číně
Tereza Kobylková, Marketingový institut
Na dalším setkání Marketingového institutu jsme si přestali říkat, že něco nejde, ale podívali jsme se, kde to už jde a kdo to žije, kdo s tím podniká, komu to funguje, a třeba i na to, co je možná k ničemu, ale možná… Je rozhodně spousta věcí, kterými se v Číně inspirovat není dobrý nápad…

Customer Experience: je lepší NPS, nebo křišťálová koule?
Tereza Kobylková, Marketingový institut
Kdo neměří, neřídí. To platí i u zákaznické zkušenosti (CX). Ale co vlastně měřit, aby nám to k něčemu bylo a nešlo jen o čísla do výroční prezentace? Velká část firem dnes pracuje s tzv. NPS (Net Promoter Score). Jedno číslo, na kterém často stojí hodnocení nebo odměny a hlavně celková představa o tom, jak nás naši zákazníci mají rádi a co o nás komu říkají.