A kolik to bude stát za měsíc? Aneb cenotvorba v době inflace a turbulencí.

Minimální cena je dána náklady a maximální cena neexistuje – takže bychom to měli mít někde mezi, ale kde to je? A ještě v době vělkých změn, turbulencí a nechutně vysoké inflace. V Dalším setkání se proto podíváme, jak pracovat s cenou, slevou a dalšími výhodami, které se poskytují.

  • Jaké jsou možné (a nové) cenové scénáře a přístupy?
  • Jak zajistit, že budeme mít cenu správně dnes i za čas?
  • Čím a jak si můžeme pomáhat?
  • Jak vyšší a nižší cenu vlastně komunikovat?

To si řekneme v rámci dalšího setkání MKTI

 

KDY: 8. března od 14,00 hod.

KDE: online

 

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.