A kolik to bude stát za měsíc? Aneb cenotvorba v době inflace a turbulencí.
Minimální cena je dána náklady a maximální cena neexistuje – takže bychom to měli mít někde mezi, ale kde to je? A ještě v době vělkých změn, turbulencí a nechutně vysoké inflace. V Dalším setkání se proto podíváme, jak pracovat s cenou, slevou a dalšími výhodami, které se poskytují.
- Jaké jsou možné (a nové) cenové scénáře a přístupy?
- Jak zajistit, že budeme mít cenu správně dnes i za čas?
- Čím a jak si můžeme pomáhat?
- Jak vyšší a nižší cenu vlastně komunikovat?
To si řekneme v rámci dalšího setkání MKTI
KDY: 8. března od 14,00 hod.
KDE: online
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.