Setkání

Média jsou stále jedním z největších nákladů v marketingu (pokud nebereme slevy a podporu prodeje jako takovou) a je to trochu tajemstvím opředený svět.

  • Jaká média opravdu fungují?
  • Jak to měřit dobře a snadno i jinde než v digitálu?
  • Jaké jsou zkušenosti z trhu – pohledem mediálních agentur, médií, ale i zadavatelů.

Zkrátka pojďme se podívat a probrat reálnou přidanou hodnotu médií, návratnost, pojďme si posvítit na to, zda opravdu je možné, aby komunikace nebyla nákladem, ale investicí, a kdo to dělá a dělal dobře.

Kdy: 9.1. od 18:00 do 21:00

17:30 – 17:55 Registrace

18:00 – 20:15 Setkání

20:15 – 21:00 Neformální networking při sklence vína

Kde: místo bude upřesněno

   

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.