Osobní setkání

Média jsou stále jedním z největších nákladů v marketingu (pokud nebereme slevy a podporu prodeje jako takovou) a je to trochu tajemstvím opředený svět.

  • Jaká média opravdu fungují?
  • Jak to měřit dobře a snadno i jinde než v digitálu?
  • Jaké jsou zkušenosti z trhu – pohledem mediálních agentur, médií, ale i zadavatelů.

Zkrátka pojďme se podívat a probrat reálnou přidanou hodnotu médií, návratnost, pojďme si posvítit na to, zda opravdu je možné, aby komunikace nebyla nákladem, ale investicí, a kdo to dělá a dělal dobře.

Na akci vystoupí:

Jan Řehák – zakladatel, CEO společnosti Mediatrix, s.r.o., největších mediálních domů u nás, ukáže kde je a kam jde svět médií, co dává smysl a co je trochu problematické

Ondřej Krišica – ředitel divize Reklamy, Seznam.cz, a.s. – pohled na mediální trh – co funguje a co ne, na co si dát pozor, kam to jde…

Filip Líbal – CEO Proboston – šéf společnosti, která se stala součástí velké technologické skupiny a klientům přináší více, než jen reklamu

Po těchto případových studiích bude pokračovat panelová diskuse.

 

Kdy: 23.1. od 18:00 do 21:00

17:30 – 18:00 – Registrace

18:00 – 20:15 – Setkání

20:15 – 21:00 – Neformální networking při sklence vína

Kde: Seznam.cz, a.s., Radlická 10, Praha 5

   

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.