Osobní setkání
Média jsou stále jedním z největších nákladů v marketingu (pokud nebereme slevy a podporu prodeje jako takovou) a je to trochu tajemstvím opředený svět.
- Jaká média opravdu fungují?
- Jak to měřit dobře a snadno i jinde než v digitálu?
- Jaké jsou zkušenosti z trhu – pohledem mediálních agentur, médií, ale i zadavatelů.
Zkrátka pojďme se podívat a probrat reálnou přidanou hodnotu médií, návratnost, pojďme si posvítit na to, zda opravdu je možné, aby komunikace nebyla nákladem, ale investicí, a kdo to dělá a dělal dobře.
Na akci vystoupí:
Jan Řehák – zakladatel, CEO společnosti Mediatrix, s.r.o., největších mediálních domů u nás, ukáže kde je a kam jde svět médií, co dává smysl a co je trochu problematické
Ondřej Krišica – ředitel divize Reklamy, Seznam.cz, a.s. – pohled na mediální trh – co funguje a co ne, na co si dát pozor, kam to jde…
Filip Líbal – CEO Proboston – šéf společnosti, která se stala součástí velké technologické skupiny a klientům přináší více, než jen reklamu
Po těchto případových studiích bude pokračovat panelová diskuse.
Kdy: 23.1. od 18:00 do 21:00
17:30 – 18:00 – Registrace
18:00 – 20:15 – Setkání
20:15 – 21:00 – Neformální networking při sklence vína
Kde: Seznam.cz, a.s., Radlická 10, Praha 5
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.