Online setkání
V dalším setkání MKTI, tentokrát ve spolupráci se společností IPEX, nasdílíme metodiky, data a hlavně zkušenosti velmi úspěšných marketérů se zákaznickou péčí.
– Na co tlačili a zabralo to, ale i co ignorovali a ono to vůbec nevadilo?
Pojmy jako je zákaznická péče, customer experience, customer oriented a podobné už úplně ztratily svou údernost a vlastně i zajímavost, z řady z nich se staly prázdné buzzwordy, které patří do prezentací, ale nikomu vlastně nic neříkají a dohromady ani nikoho nezajímají. Proto uchopíme toto téma vysloveně prakticky:
Pokud se do tématu chcete také aktivně zapojit, dejte vědět a moc rádi probereme.
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.