Online setkání

V dalším setkání MKTI, tentokrát ve spolupráci se společností IPEX, nasdílíme metodiky, data a hlavně zkušenosti velmi úspěšných marketérů se zákaznickou péčí.

– Na co tlačili a zabralo to, ale i co ignorovali a ono to vůbec nevadilo?

– Jak se nenechat zákazníky vláčet?
– Jaké klienty klidně oželet a jak se s nimi rozloučit?
– V jakých oblastech a momentech se nejčastěji láme chleba?

Pojmy jako je zákaznická péče, customer experience, customer oriented a podobné už úplně ztratily svou údernost a vlastně i zajímavost, z řady z nich se staly prázdné buzzwordy, které patří do prezentací, ale nikomu vlastně nic neříkají a dohromady ani nikoho nezajímají. Proto uchopíme toto téma vysloveně prakticky:

Tomáš Poucha z MKTI představí zajímavé paralely hledání rovnováhy v businessu.
Pavel Píštěk z IPEXu ukáže metodiku, jak se dostat k užitečným číslům a datům a jak automatizovat procesy a fungování
– Představíme velmi zajímavé a úspěšné případové studie z praxe.
– Na závěr vše prodiskutujeme a shrneme v praktických doporučeních

Pokud se do tématu chcete také aktivně zapojit, dejte vědět a moc rádi probereme.

 

 

Kdy: 27.8. od 16:00 do 18:00 (samotná akce bude trvat zhruba 90 minut)

Kde: Online

 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.