Setkání

Jak se změnil marketing a marketingová komunikace za posledních 30 let? Jak svobodná to byla a je oblast, co platilo a neplatí a co rozhodně bude platit dál? Co je dnes naprosto nemyslitelné a dříve bylo běžné, co se bohužel vytratilo a co už naštěstí neplatí? Co bychom měli změnit a co si můžeme vzít? a samozřejmě, jaké kampaně nejvíce měnily svět, jak reagovaly na to, co se dělo kolem? Jaké to úplně ignorovaly a v tom se staly klasikou?

Pojďme si popovídat s nestory marketingu a reklamy u nás o tom, jak vnímali 30 polistopadových let z pohledu businessu, ale i svých osobních hodnot a vývoje.

Počátky reklamy bude zastupovat neodiskutovatelný nestor této disciplíny, Marek Šebesťák – zakladatel MarkBBDO, OMD, Impact PR a řady dalších významných společností, dnes už má trochu jiné priority a tudíž zajímavý odstup.
Dnes na vrcholu je Jan Binar – šéf jedné z našich nejúspěšnějších agentur McCann, které se daří u nás i v zahraničí, prezident AKA.
Za svět zadavatele to je David Seibert, který šéfoval marketingu gigantů, jako byl Český telecom, Kofola, drogerie Teta a řady dalších.
S rámcem a podklady celé akce přijde Martin Hošek a Tomáš Poucha, který bude setkání i moderovat.

Kdy: 15.1. od 17:30 do 20:15

Kde: Microsoft s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, Praha 4

Cena vstupného pro nečleny MKTI je 500Kč bez DPH

 

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.