Víte, že…

 52 % firem u nás je určována obchodním oddělením? Jedním z důvodů je fakt, že obchodníci mají jasné a přesné přínosy své práce – tedy zisk. (MKTI, 2017)

 

  Jen 2 % dat, která se v businessu dnes používají, mají konkrétní přínos a opodstatnění? Zbytek je duplicitní nebo potvrzuje něco, co vůbec není podstatné. (MKTI, 2017)

  70 % zákazníků nenakupuje proto, že něco chtějí mít, ale že potřebují vyřešit problém? (MKTI, 2017)

 ROI marketingu je u stávajícího zákazníka 2,5x vyšší než u nového? (MKTI, 2017)

 Zákazníci využívají 10 informačních zdrojů před nákupním rozhodnutím. (MKTI, 2017)

70-80 % kupónů je využíváno současnými uživateli a jen 5 % lidí, kteří produkt ještě nevyzkoušeli. (MKTI, 2017)

 73 % zákazníků nakupuje dále a více, pokud mají dobrou zkušenost, ale 59 % jich odejde ke konkurenci. (MKTI, 2017)

  Udržet si zákazníka je 7x levnější než získat nového?  (MKTI, 2017)

 80 % zákazníků by zaplatilo více, pokud by získali lepší zážitek. (MKTI, 2017)

 1 % snížení ceny snižuje zisk o 7-11 %! (MKTI, 2017)

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

-Děkujeme.