Poradenství

Řešíte ve firmě problém, se kterým si nevíte rady? Nabízíme krátkodobé, či dlouhodobé poradenství, konzultace, workshopy, nebo třeba pravidelný měsíční mentoring. Vše záleží jen na Vás – rádi Vám pomůžeme vyřešit jakýkoliv problém :).

Pomáháme společnostem najít správnou cestu v nastavení nebo úpravě marketingu a obchodu, strategie, procesy i nástroje. V rámci konzultací, workshopů nebo změnových projektů jsou to zejména:

 

  • Zákazník a vše kolem něho
    • Tedy co ho zajímá, jak k němu přistoupit, co mu nabízet, aby byl spokojený, ale zároveň i jak na něm vydělat.
    • ,HP Tronic, Tonak, Copy General, SGEF, IBM, SAP, Akzo Nobel a řada dalších

 

  • Zjednodušení a zlepšení businessu
    • Postaveno na konkrétních datech, analýzách a hodnotách – tedy co může pomoci společnostem více vydělat, posunout se dál.
    • Allianz, Gumex, Vorwerk, SGEF, Plastia, SAS, Vichy a řada dalších

Konkrétní příklady naší práce

 HP Tronic

 Kompletní metodika a naplnění všech prvků a kroků zákaznického cyklu pro značky Kasa, Euronics a Proton

  • Dlouhodobý projekt workshopů, analýz, ale i metodik, doporučení, prezentací, proškolení a mentoringu napříč celou společností.
  • Návrh nutných změn organizační struktury a její implementace napříč společností. Napojení na systémy a technologie pro dlouhodobý rozvoj.

 Copy General

  Analýzy a workshopy pro optimalizaci produktového portfolia a změnu obchodního nastavení

    • Analýza jednotlivých segmentů portfolia, určení přínosu nákladové optimalizace a ziskovosti, nové nastavení celého věrnostního programu
    • Nastavení nových produktů i cenových koncepcí pro maximalizaci výnosů, nastavení komunikace
    • Efekt – Významné zpřehlednění portfolia a zaměření se na ziskové zákazníky, úspory v komunikaci, nastavení nových metrik a metodiky práce, nových cen a produktového portfolia

 Tonak

  Kompletní přenastavení marketingového mixu a business modelů, přenastavení firemních hodnot, nastavení positioningu značky, analýza všech produktů, cen, distribuce a komunikace, zavedení nových interních procesů, nastavení nových specializovaných divizí a jejich dlouhodobá profilace.

  • Efekt – Efektivnější fungování interních procesů a komunikace

 Vorwerk

  Vytvoření a provoz B2C věrnostního programu, který sám na sebe vydělá…

  • Příprava konceptu, návrhů, jejich zpracování a implementace, nástroj pro udržení „teplých“ kontaktů.
  • Aktualizace zákaznických dat, Informační nástroj pro obchodní zástupce, zpracování zákaznických dat prostřednictvím technologií data mining.

 Akzo Nobel

  Koncepce přístupu k B2B zákazníkům s vytvořením a provozem věrnostního programu.

  • Celková koncepce, strategie i projektové řízení programu pro optimalizaci nabídek a komunikace směrem k partnerům, personalizovaná práce s partnery a nabídkami, vyhodnocování chování a reakce partnerů (dealerů) a upřesnění segmentace.
  • Veškeré zázemí a principy.

Posuňte s námi Váš business i Vy!

Kontaktujte Kristýnu Vysloužilovou a nechte si od nás zpracovat projekt na míru!

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.